Натуральна продукція для здоров'я та краси
ЩО ТАКЕ МЕРЕЖЕВИЙ БІЗНЕС? ЙОГО ПЕРЕВАГИ. Початкові школи з бізнесу №2.

ЩО ТАКЕ МЕРЕЖЕВИЙ БІЗНЕС? ЙОГО ПЕРЕВАГИ. Початкові школи з бізнесу №2.

Школа написана за участі
Лідера Ордена Діамантових Директорів
Пахомової Тетяни

 

Що таке мережевий бізнес? Є дуже багато людей, які просто не розуміють, що це таке, і які можливості він дає.

Мережевий бізнес – це доступний бізнес. Ідеальна система розподілу, відмінний засіб особистісного зростання, реалізації своїх ідей. Це бізнес порядних, щирих, чесних відносин і бізнес позитивних емоцій. Мережевий бізнес прийшов в Україну на початку 90-х років. Як будь-яка нова справа відразу знайшов масу прихильників і противників. Прихильниками стали ті, хто зумів розпізнати в цьому незвичайному економічному інструменті колосальні можливості для самореалізації і набуття особистої фінансової свободи. Противниками стали люди, які не зрозуміли філософії та стратегії цього виду бізнесу, і зазнали фіаско буквально на перших кроках. Сьогодні понад 100 компаній на території України з успіхом застосовують цей метод поширення своїх товарів і послуг. Число учасників постійно зростає. У цьому його величезна притягальна сила. І висока ефективність захоплення споживчого ринку методом побудови мережі споживачів і активних партнерів. Все більше і більше починає виявлятися серйозність і життєздатність цієї концепції, яка відіграє помітну роль в економіці.

З цього випливає, що цей бізнес доступний кожному, хто не дурний і не ледачий. Відкрито і для пенсіонера, і бізнесмена або будь-якої людині, втомленій від рутинного життя.

Компанія Примафлора дає можливість кожному з нас: займатися улюбленою справою, бути фінансово забезпеченим, вчитися, працювати і відпочивати.

Що ж потрібно робити?

Три простих дії:

  1. Просування товарів від людини до людини шляхом особистих рекомендацій. Ви самі користуєтеся продукцією, розповідаєте і показуєте каталог своїм знайомим, і у вас з’являються клієнти і споживачі.
  2. Показ можливостей бізнесу, і у вас з’являються партнери, що дає вам можливість отримувати винагороду від об’єму реалізованої продукції.
  3. Ви передаєте свої знання і досвід і просуваєтеся по кар’єрних сходах і статусах. Делегуєте свої повноваження і створюєте команду лідерів.

Чи складно це? Це не просто, але і не дуже складно. Якщо виконувати всі дії за системою і покроково. Для людини яка хоче – це реально. Навіть найдурніший прийде до мети набагато швидше, якщо буде йти крок за кроком, ніж найрозумніший, що сидить на дивані.

Що дає мережевий бізнес?

  1. Додатковий дохід.
  2. Ви самі розпоряджаєтеся своїм часом, плануєте свій робочий графік.
  3. Можливість працювати на себе.
  4. Ви можете займатися улюбленою справою.
  5. Ви ведете здоровий спосіб життя.
  6. Нові знайомства, позитивні люди у вашому оточенні.
  7. Бажання і можливість допомагати іншим.
  8. Можливість подорожувати.
  9. Зміна якості життя і можливість просто бути щасливим і насолоджуватися кожним днем.

Кожен, хто приходить в мережевий бізнес може з першого дня заробляти. Але щоб мати 100 грн. – потрібні одні знання, 1000 грн. – потрібні інші знання, 10000 грн. – потрібні більш серйозні знання і навички. У кожного партнера є свій інформаційний спонсор, який є учнем і вчителем одночасно. І від того, наскільки якісно і грамотно він передасть свої знання і досвід – залежить його успіх і успіх його партнерів. Спонсор навчає, показує, ділиться досвідом, допомагає набути навичок, консультує, що і як потрібно робити. На цьому етапі людина бачить, але не чує. У неї складається своя картинка дій. Починає щось робити, щось вийшло, щось – ні. Ось в цей час дій вона починає розуміти, що вона буде робити а що – ні. Спонсор не повинен змушувати і нав’язувати свої методи роботи. Тільки пропонувати. Разом проаналізуйте успіхи і невдачі, зробіть висновки і запропонуйте шляхи вирішення. Запам’ятайте це! Партнер може просто піти, його побудова бізнесу закінчиться, і він буде правий.

Спонсор (незалежно від статусу) повинен підключити свою мудрість.

Мудрість спонсора полягає в тому, щоб зрозуміти:

  1. Які талант або здатність є у партнера.
  2. Яка його внутрішня мотивація (тільки особиста мотивація рухає людину до дії).
  3. Навіщо і для чого людині потрібен цей бізнес.

Тільки після з’ясували: що людині потрібно, і що він готовий робити. Завдання спонсора полягає в тому, щоб допомагати і направляти партнера до його мети.

У результаті вище перерахованого можна підбити підсумок.

Варіантів побудови багато, і у кожного є своя родзинка. Щось йде, щось приходить, час змінюється, темп розвитку і методи роботи йдуть вперед. Але в мережевому бізнесі особистий контакт людини з людиною завжди був і буде в пріоритеті. Це головне, особливо зараз, коли люди живуть в страху, закриті і в той же час дуже потребують спілкування. При спілкуванні ми пізнаємо людину, її характер, погляди на життя, закладається цеглинка довірливих стосунків. Не забувайте, що у вас є споживачі і партнери, які чекають вашого дзвінка, потребують вашої підтримки та піклування. Навіть якщо ви дуже зайняті, як то кажуть: «було б бажання – час знайдеться ». Це ваші партнери, ви їх привели в бізнес, ви за них відповідаєте. Тільки ви і ваша спонсорська лінія зацікавлені в їхньому розвитку. І ніхто і ніколи за вас не побудує ваш бізнес. Кожен повинен пройти свій шлях і заплатити свою ціну. Навчіться не тільки слухати своїх партнерів, але і чути.

Приклад: зібралася група людей і у всіх одна мета, дійти до вершини гори. Хтось зібрався йти в обхід, хтось вирішив йти на пряму. Одна людина з групи запропонувала йти по найкоротшому шляху, оскільки вона знає дорогу. Тільки є одна перешкода – це невеличкий струмок, але є місток можна перейти. Нічого страшного, зате будемо першими і швидко прийдемо до мети. Всі рушили в путь, кожен своєю дорогою. Хтось прийшов раніше, хтось пізніше, хтось повернувся, бо місток був зламаний. Кожен заплатив свою ціну: когось покусали комарі, хтось підвернув ногу, а хтось просто сильно втомився…

Мораль полягає в тому, що кожна людина індивідуальна у своєму виборі, і вона має рацію. Навіть якщо її ціна в порівнянні з іншими здається комусь невиправданою. Хто як почув і зрозумів – в тому і буде його правда.

Я бажаю вам всім ставити перед собою цілі, будувати плани і досягати їх. Нехай мережевий бізнес стане вашим способом життя, стилем поведінки. Бажаю вам вдячних клієнтів, перспективних партнерів, задоволення від кожного прожитого дня.

Любові! Здоров’я! Щастя та Добра!