ЩО ТАКЕ МЕРЕЖЕВИЙ БІЗНЕС? ЙОГО ПЕРЕВАГИ. Початкові школи з бізнесу №2.
Школа написана за участі
Лідера Ордена Діамантових Директорів
Пахомової Тетяни
Що таке мережевий бізнес? Є дуже багато людей, які просто не розуміють, що це таке, і які можливості він дає.
Мережевий бізнес – це доступний бізнес. Ідеальна система розподілу, відмінний засіб особистісного зростання, реалізації своїх ідей. Це бізнес порядних, щирих, чесних відносин і бізнес позитивних емоцій. Мережевий бізнес прийшов в Україну на початку 90-х років. Як будь-яка нова справа відразу знайшов масу прихильників і противників. Прихильниками стали ті, хто зумів розпізнати в цьому незвичайному економічному інструменті колосальні можливості для самореалізації і набуття особистої фінансової свободи. Противниками стали люди, які не зрозуміли філософії та стратегії цього виду бізнесу, і зазнали фіаско буквально на перших кроках. Сьогодні понад 100 компаній на території України з успіхом застосовують цей метод поширення своїх товарів і послуг. Число учасників постійно зростає. У цьому його величезна притягальна сила. І висока ефективність захоплення споживчого ринку методом побудови мережі споживачів і активних партнерів. Все більше і більше починає виявлятися серйозність і життєздатність цієї концепції, яка відіграє помітну роль в економіці.
З цього випливає, що цей бізнес доступний кожному, хто не дурний і не ледачий. Відкрито і для пенсіонера, і бізнесмена або будь-якої людині, втомленій від рутинного життя.
Компанія Примафлора дає можливість кожному з нас: займатися улюбленою справою, бути фінансово забезпеченим, вчитися, працювати і відпочивати.
Що ж потрібно робити?
Три простих дії:
- Просування товарів від людини до людини шляхом особистих рекомендацій. Ви самі користуєтеся продукцією, розповідаєте і показуєте каталог своїм знайомим, і у вас з’являються клієнти і споживачі.
- Показ можливостей бізнесу, і у вас з’являються партнери, що дає вам можливість отримувати винагороду від об’єму реалізованої продукції.
- Ви передаєте свої знання і досвід і просуваєтеся по кар’єрних сходах і статусах. Делегуєте свої повноваження і створюєте команду лідерів.
Чи складно це? Це не просто, але і не дуже складно. Якщо виконувати всі дії за системою і покроково. Для людини яка хоче – це реально. Навіть найдурніший прийде до мети набагато швидше, якщо буде йти крок за кроком, ніж найрозумніший, що сидить на дивані.
Що дає мережевий бізнес?
- Додатковий дохід.
- Ви самі розпоряджаєтеся своїм часом, плануєте свій робочий графік.
- Можливість працювати на себе.
- Ви можете займатися улюбленою справою.
- Ви ведете здоровий спосіб життя.
- Нові знайомства, позитивні люди у вашому оточенні.
- Бажання і можливість допомагати іншим.
- Можливість подорожувати.
- Зміна якості життя і можливість просто бути щасливим і насолоджуватися кожним днем.
Кожен, хто приходить в мережевий бізнес може з першого дня заробляти. Але щоб мати 100 грн. – потрібні одні знання, 1000 грн. – потрібні інші знання, 10000 грн. – потрібні більш серйозні знання і навички. У кожного партнера є свій інформаційний спонсор, який є учнем і вчителем одночасно. І від того, наскільки якісно і грамотно він передасть свої знання і досвід – залежить його успіх і успіх його партнерів. Спонсор навчає, показує, ділиться досвідом, допомагає набути навичок, консультує, що і як потрібно робити. На цьому етапі людина бачить, але не чує. У неї складається своя картинка дій. Починає щось робити, щось вийшло, щось – ні. Ось в цей час дій вона починає розуміти, що вона буде робити а що – ні. Спонсор не повинен змушувати і нав’язувати свої методи роботи. Тільки пропонувати. Разом проаналізуйте успіхи і невдачі, зробіть висновки і запропонуйте шляхи вирішення. Запам’ятайте це! Партнер може просто піти, його побудова бізнесу закінчиться, і він буде правий.
Спонсор (незалежно від статусу) повинен підключити свою мудрість.
Мудрість спонсора полягає в тому, щоб зрозуміти:
- Які талант або здатність є у партнера.
- Яка його внутрішня мотивація (тільки особиста мотивація рухає людину до дії).
- Навіщо і для чого людині потрібен цей бізнес.
Тільки після з’ясували: що людині потрібно, і що він готовий робити. Завдання спонсора полягає в тому, щоб допомагати і направляти партнера до його мети.
У результаті вище перерахованого можна підбити підсумок.
Варіантів побудови багато, і у кожного є своя родзинка. Щось йде, щось приходить, час змінюється, темп розвитку і методи роботи йдуть вперед. Але в мережевому бізнесі особистий контакт людини з людиною завжди був і буде в пріоритеті. Це головне, особливо зараз, коли люди живуть в страху, закриті і в той же час дуже потребують спілкування. При спілкуванні ми пізнаємо людину, її характер, погляди на життя, закладається цеглинка довірливих стосунків. Не забувайте, що у вас є споживачі і партнери, які чекають вашого дзвінка, потребують вашої підтримки та піклування. Навіть якщо ви дуже зайняті, як то кажуть: «було б бажання – час знайдеться ». Це ваші партнери, ви їх привели в бізнес, ви за них відповідаєте. Тільки ви і ваша спонсорська лінія зацікавлені в їхньому розвитку. І ніхто і ніколи за вас не побудує ваш бізнес. Кожен повинен пройти свій шлях і заплатити свою ціну. Навчіться не тільки слухати своїх партнерів, але і чути.
Приклад: зібралася група людей і у всіх одна мета, дійти до вершини гори. Хтось зібрався йти в обхід, хтось вирішив йти на пряму. Одна людина з групи запропонувала йти по найкоротшому шляху, оскільки вона знає дорогу. Тільки є одна перешкода – це невеличкий струмок, але є місток можна перейти. Нічого страшного, зате будемо першими і швидко прийдемо до мети. Всі рушили в путь, кожен своєю дорогою. Хтось прийшов раніше, хтось пізніше, хтось повернувся, бо місток був зламаний. Кожен заплатив свою ціну: когось покусали комарі, хтось підвернув ногу, а хтось просто сильно втомився…
Мораль полягає в тому, що кожна людина індивідуальна у своєму виборі, і вона має рацію. Навіть якщо її ціна в порівнянні з іншими здається комусь невиправданою. Хто як почув і зрозумів – в тому і буде його правда.
Я бажаю вам всім ставити перед собою цілі, будувати плани і досягати їх. Нехай мережевий бізнес стане вашим способом життя, стилем поведінки. Бажаю вам вдячних клієнтів, перспективних партнерів, задоволення від кожного прожитого дня.
Любові! Здоров’я! Щастя та Добра!