Натуральна продукція для здоров'я та краси

Маркетинг-план ТМ Примафлора

Споживчий рівень:

1. Балова оцінка продукції прирівняна до дистриб’юторської ціни. 1 бал дорівнює 1 гривні.

2. Анкета споживача є баловим продуктом. Її балова оцінка – 15 балів, а вартість – 25 гривень (це 100%-ва клієнтська ціна, тому що людина ще не є партнером компанії). Після заповнення анкети споживача І.S. (інформаційний спонсор, людина, яка дала інформацію) реєструє нового споживача в базу даних та обов’язково переводить йому 15 балів.

3. Підписання анкети та реєстрація дає право на 10% знижку на всю продукцію компанії; можливість користування особистим кабінетом на сайті компанії, а також відвідування всіх навчальних та мотиваційних заходів.

4. Споживач має право на набір балів за накопичувальним принципом (за будь-який період часу). Підсумовуються бали його особистих закупівель та закупівель споживачів під ним.

5. Після накопичення 500 балів споживачеві надається знижка 20%, 3000 балів – знижка 30%. Для збереження споживчої знижки (30%) достатньо зробити 1 (одну) закупівлю протягом календарного року. Якщо за календарний рік споживач не зробив жодної закупівлі, та на його особистій картці 0 (нуль) балів, то у січні наступного року анкета анулюється.

6. Якщо людина постійно користується продуктом компанії, рекомендує її своїм знайомим, то вона має можливість перейти на статус Активний споживач. Для цього необхідно за будь-який календарний місяць набрати 3000 балів (разом зі своїми споживачами), подати бланк претендента на статус Активного споживача до будь-якого регіонального центру не пізніше 31 числа в місяць кваліфікації. Це дає право з наступного місяця після кваліфікації на 40% знижку та отримання зворотного бонусу 5% з ОО (особистого обсягу), якщо ОО становить не менше 1500 балів.

7. Для збереження статусу Активний споживач та знижки 40% необхідно набрати за календарний рік (з 1 січня до 31 грудня) 13000 балів ОО (особистого обсягу) сумарно. Якщо сумарний обсяг за рік менший, після 10 січня наступного року людина буде автоматично переведена на статус споживача з 30% знижкою.

8. Під активним споживачем може бути структура споживачів, їх товарообіг входить до ОО Активного споживача, також він отримує РП (роздрібний прибуток) від закупівель споживачів своєї структури.

9. Також у його структурі можуть бути інші Активні споживачі, але їх товарообіг не входить до його ОО, і він не може отримувати зворотний бонус з їхнього товарообігу, оскільки не є бізнес-партнером компанії.

10. Активний споживач має право на будь-якому етапі перейти на бізнес-рівень. Для цього необхідно за календарний місяць (з 1 по 31 число) набрати кваліфікаційний обсяг на статус Керівника (5000 балів) та подати дистриб’юторську угоду.

11. Якщо в глибині під Активним споживачем з’являється активний партнер, який планує перехід на бізнес-рівень та кваліфікацію на статус Керівника, а його безпосередній спонсор залишається у статусі Активний споживач, то під час кваліфікації він піднімається в перше покоління до вищого Керівника. Разом із дистриб’юторською угодою він пише заяву про зміну інформаційного спонсора на копії паспорта.

12. Споживач має право на вибір інформаційного спонсора до статусу Керівник при подачі особистої заяви на копії паспорта із зазначенням особливих причин та особистого номера телефону.

 

Бізнес-рівень:

13. Кваліфікація на статус Керівника відбувається у будь-який календарний місяць (на вибір партнера). Для кваліфікації необхідно набрати 5000 балів або 2500 балів при кваліфікації в ланцюжок (див. таблицю МП). Кількість ланцюжків і кількість людей у ​​кожному ланцюжку не обмежені. Після кваліфікації керівник бере на себе зобов’язання: виконувати щомісяця мінімальний особистий обсяг (3000 балів), відвідувати навчальні заходи, займатися просуванням інформації про продукт, бізнес-можливість та компанію в цілому.

14. Бали на кваліфікацію повинні перебувати на картці споживача, який проходить кваліфікацію. І тому він здійснює самостійно закупівлі на свою картку в будь-якому представництві компанії. Якщо він отримує продукцію через свого інформаційного спонсора, то спонсор повинен перевести бали на картку споживача не пізніше 31-го числа (останній день місяця), в якому проходить кваліфікація.

15. Перекази балів проводяться тільки на партнерів та споживачів своєї структури у будь-який день календарного місяця (з 1-го по 31-е число) в особистому кабінеті.

16. Дистриб’юторську угоду (бланк на кваліфікацію на статус Керівника) необхідно здати до будь-якого регіонального центру або відправити до ЧАТ на ім’я “Розрахунковий відділ”, не пізніше 1-го числа наступного місяця кваліфікації. Особистий підпис кваліфікованого обов’язковий.

17. Підтвердження особистої активності, тобто МОО (мінімальний особистий обсяг), має бути набрано на особисту картку протягом календарного місяця. Партнер у статусі Керівник та вище протягом календарного року зобов’язаний виконувати МОО (3000 балів) щомісяця. У його ОО входять закупівлі всіх його споживачів з 10%, 20% і 30% знижками. Закупівлі партнерів у статусі Активний споживач не входять до ОО керівника і вище.

18. Якщо ОО бізнес-партнера складає менше 3000, то бонус за минулий період не нараховується.

19. Якщо член клубу добровільно перейшов зі статусу Керівник на рівень споживача, то повторна кваліфікація може бути пройдена не раніше ніж через 12 місяців.

20. Перехідний тиждень проходить з 1 по 5 число наступного місяця включно (тобто якщо робота партнерів ведеться за підсумками липня, то перехідний тиждень з 1 по 5 серпня). 1 числа під час перехідного тижня партнерам надається можливість подання документів на кваліфікацію на статус Керівника. З 1 по 5 число за необхідності та на розсуд партнера є можливість зробити дозакупівлю на ОО (особистий обсяг), за наявності МОО (мінімального особистого обсягу) 3000 балів на попередній місяць.

 

Лідерський рівень:

21. Проходження кваліфікації на будь-який лідерський статус відбувається протягом 3-х місяців поспіль і лише після цього надається статус.

Директор – 12 000 балів
Консультант Директор – 24 000 балів
Керуючий Директор – 48 000 балів
Діамантовий Директор – 96 000 балів
2-й Діамантовий Директор – 180 000 балів
3-й Діамантовий Директор – 350 000 балів
Коронований Діамантовий Директор – 600 000 балів
Магістр 3-го ступеня – 1 000 000 балів
Магістр 2-го ступеня – 2 000 000 балів
Магістр 1-го ступеня – 5 000 000 балів

22. У залік на кваліфікацію на будь-який лідерський статус йде ОО (особистий обсяг) плюс товарообіг усіх Активних споживачів, Керівників та вище у трьох поколіннях сумарно.

23. У разі виконання умов пункту №17 лідерський статус зберігається назавжди. Крім ситуації, коли сумарний ОО партнера за календарний рік становить 0 балів, у такому разі 10 січня наступного року анкета споживача буде анульована.

24. Лідерська премія видається з наступного місяця за місяцем кваліфікації та за підтвердженим статусом, а не за номінальним.

25. При переході на обслуговування (одержання зворотного бонусу) до іншого регіонального центру особиста заява має бути подана на копії паспорта із зазначенням номера мобільного телефону, не пізніше 5-го числа (до закриття періоду): в особистому кабінеті – у чаті на розрахунковий відділ , або подано до будь-якого регіонального центру. Якщо заяву буде подано після 5 числа, то перехід буде зроблено лише з наступного місяця.

26. Поворотний бонус партнерам зі статусу Керівник до статусу Керуючий Директор видається з 13 числа наступного місяця, а партнерам “Ордену Діамантових Директорів” фопівцям з 25 по 31 число наступного місяця.

27. Придбати продукцію, запрошувати та реєструвати нових споживачів, отримати консультацію валеолога можна у будь-якому регіональному центрі компанії. За відсутності у вашому регіоні центру, продукцію можна замовити кур’єрською службою (див. інформацію на сайті компанії).

28. Зі статусу «Керівник» перепідписання в компанії заборонено. За необхідності людина може вийти зі складу партнерів за особистою заявою і через 12 місяців зареєструватися під іншим інформаційним спонсором, або перейти на статус споживача і через 12 місяців написати заяву про зміну спонсора. Ті хто вийшли зі складу партнерів компанії по особистій заяві, не мають права зареєструватися 2-ю особою в іншу анкету споживача.

29. Для отримання топ лідерської премії 5% з 4го покоління у вашому першому поколінні мають бути 5 партнерів у статусі Директор, які пройшли кваліфікацію та підтверджують свій статус. Або 3 партнери у статусі Консультант Директор, і тоді ваша премія становитиме 5% із четвертого покоління + 5% із п’ятого покоління.