Натуральна продукція для здоров'я та краси
ІСТОРІЯ КОМПАНІЇ. Початкові школи з бізнесу №1.

ІСТОРІЯ КОМПАНІЇ. Початкові школи з бізнесу №1.

Школа написана за участі
Лідера Ордена Діамантових Директорів
Нелюбової Любові

 

13 січня 2005 року в місті Дніпро була заснована нова українська компанія «Клубна система« Нове Життя ».

Компанія починала свою діяльність тільки з одного продукту і з великої мрії: «Допомогти людям змінювати якість їхнього життя на краще».

На сьогодні в асортименті компанії близько 300 найменувань ексклюзивної, натуральної, високоякісної продукції. І це – не межа, творчий колектив нашого виробничого відділу постійно шукає нові технології та складові і тішать наших споживачів новинками.

Вся рецептура є інтелектуальною власністю компанії, вона розроблена і виготовляється на власних виробничих площах за новітніми технологіями. Компанія має свою атестовану лабораторію. Це надає можливість контролювати процес від заготівлі сировини та упаковки до постачання готового продукту споживачу.

У 2013 році компанія провела ребрендинг і з 1 серпня 2013 року компанія працює під торговою маркою «ПРИМАФЛОРА».

Всього час роботи компанія і її продукт отримали заслужену визнання не тільки в Україні, а й за кордоном. В арсеналі у нас більше 45 нагород.

Місія компанії – оздоровлення нації!

Місія – це сенс існування компанії. Те, для чого, власне, вона і існує. А значить, місія є фундаментом її розвитку. Немає фундаменту, немає ґрунту = вся конструкція НЕ стійка. Місія завжди індивідуальна!

Наша мета – турбота про красу і здоров’я людей.

Наше завдання – енергію і силу природи звернути на благо людини.

Сприяти оздоровленню людей, просуваючи цінності здорового способу життя і профілактики.

Ми працюємо з людьми і для людей!

Наші завдання:

  • допомагати людям вирішувати їх завдання і досягати своїх цілей в житті, отримувати радість від спілкування, почувати себе вільними в часі і виборі;
  • дати можливість кожному займатися улюбленою справою, робити їхнє життя яскравішим і цікавішим;
  • допомогти людям реалізувати свій потенціал, бути затребуваними. Надихати на безперервне навчання і поширення отриманих знань.

Наша компанія надає можливість:

  • Суспільству – підвищувати якість життя людей, задаючи стандарти здорового способу життя і соціальної відповідальності кожного.
  • Споживачам – отримувати задоволення і користь від кожного придбаного продукту.
  • Партнерам – будувати довгострокові, надійні, перспективні і відкриті відносини. Приймаючи участь з командою однодумців в житті компанії і отримуючи заслужену винагороду.
  • Персоналу – постійно розвиватися, отримувати гідну оцінку особистого внеску кожного.

Впроваджуючи нові технології, створюючи нові робочі місця, роблячи стабільний внесок в економіку країни, розвиваючи економічно ефективне підприємство, ми сприяємо процвітанню України.

 

Символіка

Кожна стабільна компанія з досвідом роботи, значним авторитетом, хорошим позитивним іміджем, яка працює на перспективу, обов’язково має свою символіку

Наша символіка включає в себе: логотип, прапор, корпоративний значок, гімн.

 

ЛОГОТИП

Наш логотип несе в собі три найважливіші складові:

  1. Смислове значення.

Назва “ПРИМАФЛОРА” говорить сама за себе:

  • прима – лідер, перший, відмінний, вищий;
  • флора – це рослинний світ, а в древній міфології – богиня квітів і весни.

Тому назву компанії можна трактувати по-різному: “Лідер в природі”, “Насичена природою”, “Натхненна природою” і т. д., але сенс буде завжди один – оздоровлення людей і суспільства в цілому.

  1. Форма.

Коло символізує нескінченність, вічність; у нього немає ні початку, ні кінця. Це найважливіший геометричний символ, форма якого задається зовнішнім виглядом Сонця і Місяця. Він не має гострих кутів і символізує оптимізм і доброзичливість.

Усередині великого кола ще сім маленьких. Число сім править життям:

  • сім днів тижня;
  • сім нот звукового ряду;
  • сім кольорів спектра (веселка).

Це магічне число символізує добро і успіх. У нумерології число сім позначає “має ангела-хранителя”.

Також всередині кола є два розгорнутих листа, як дві підняті руки, що позначає оновлення, відродження, захист і любов.

  1. Колір:
  • зелений колір об’єднує нас з природою і допомагає бути ближче і доброзичливіше один до одного.
  • білий колір – це колір публічного визнання та колір людей з великою мрією!

 

ПРАПОР

Прапор – це не тільки відмінна риса компанії. Він підкреслює єднання людей в одну команду однодумців для досягнення певних цілей.

Білий колір на прапорі говорить про моральні принципи і традиції, на яких заснована діяльність компанії. Він символізує вічність, благородство і чистоту у всіх народів світу на всіх прапорах.

Зелений колір – це колір самої природи, колір світобудови. Він символізує гармонійні цикли природи і являє собою основний лікуючий колір.

А в сукупності вони несуть енергію росту і процвітання, надії і нового життя.

 

ЖИВИЙ СИМВОЛ КОМПАНІЇ

Символ – це те, з чим буде асоціюватися компанія, по суті, це якийсь талісман.

Живий символ компанії – сонечко. Це символ удачі і покровительства небес.

Знайти сонечко вважалося доброю прикметою. У багатьох народів сонечко зв’язується з різними міфами і обрядами. Чехи вірять, що знайдене сонечко принесе удачу, а французи вважають, що амулет з його зображенням охороняє дітей від нещастя, попереджає про небезпеку. Уже сама назва говорить про те, яку роль відігравала це комаха в житті наших предків. Вважалося, що сонечко живе на небесах і лише час від часу спускається з небес, щоб передати людині сонячне тепло і енергію.

Багато народів вірили, що її молочком харчуються самі боги, тому сонечко в жодному разі не можна було вбивати.

Сонечко – символ благополуччя, добра і миру. Цю маленьку істоту, мабуть, люблять і шанують всі, так як її присутність поруч обіцяє добру звістку, зміни на краще і щастя в житті.

За старих часів вірили, що сонечко є посередником між Богом і людьми. Саме тому існує повір’я: якщо на вас сіло сонечко, нашепотіть їй своє найзаповітніше бажання або прохання Богу і відпустіть її в небо – крилатий посланник небес все передасть адресату.

Особливе значення має кількість чорних крапок на крилах комахи. Основний мотив – тема дітей бога Сонця: їх сім, як днів у тижні і стільки ж цяток на спині сонечка.

Певна кількість цяток інтерпретувалася так:

  • Перша плямочка – допомога у всіх починаннях, подоланні труднощів.
  • Друга – допомога в особистому житті, любові, символ внутрішньої гармонії.
  • Третя – допомога в прийнятті вірних рішень.
  • Четверта – захист від зла, негативу і неприємностей.
  • П’ята – допомога в роботі, творчості, підвищення здатності до творчої праці, притягнення фінансів.
  • Шоста – допомога в навчанні і сприйнятті нової інформації.
  • Сьома – удача у всіх справах і щастя.

А все разом – це знак знаходження гармонії, внутрішнього спокою і допомоги в пошуку свого життєвого шляху.

 

КОРПОРАТИВНИЙ ЗНАЧОК

Корпоративний значок є важливою частиною зовнішнього вигляду, іміджу та приналежності до єдиної команди, підкреслює значимість кожного партнера і повагу до нього.

За допомогою корпоративного значка в колективі формуються партнерські взаємини і командний дух. Він являє собою металевий карбований значок з позолотою (золото 585 проби), виготовлений під індивідуальне, ексклюзивне замовлення компанії. Усередині карбованої форми просвічується логотип компанії у величезній краплі води.

На сході кожну краплю води завжди порівнювали з дрібкою золота, і це не пишномовне порівняння, ми все знаємо високу цінність води в нашому житті.

Зелений колір в поєднанні з золотом – це колір людей, що створюють всі земні блага, яскравих, повних сил, енергії та інтелекту. Вони викликають почуття впевненості і захищеності у свого оточення.

Значок – це ніби службове посвідчення по життю:

  • золото – це емоції права вибору;
  • зелений колір – це емоції єдності.

 

ГІМН

Ще в античні часи всі урочисті пісні, що прославляють кого-небудь, або що-небудь пов’язували з дієсловом ткати, розуміючи гімн як “виткану пісня”, емоційний символ єдності.

Корпоративний гімн – це не тільки обличчя компанії, але й обличчя всіх її партнерів, об’єкт гордості і поваги, складова частина всіх цілей, планів, дій і корпоративної культури компанії.

 

                      ГІМН компанії “ПРИМАФЛОРА”

                 Знову разом ми,

                                                знову спів струни

                 Відкриває нам

                                                мрій ясні світи.

                 Доля в нас така,

                                                вдячні завжди їй,

                 Що “ПРИМАФЛОРА” нас,

                                                єднає в один стрій.

 

Ми бажаємо Вам друзі щастя, радості, добра.

Хай лунає Пісня всюди, хай єднає всіх вона.

Ми бажаємо Вам друзі щастя, радості, добра.

Хай лунає пісня всюди, гріючи серця.

 

                 Наш Дніпровський край,

                                                мов зелений гай:

                 Золоті поля,

                                                пісня солов’я.

                 Боже, збережи

                                                цю красу на вік

                 І благослови

                                                нас усіх-усіх!

 

ЛОЗУНГ АБО КРЕДО

“Любові! Здоров’я! Щастя та Добра!” – якщо взяти великі літери кожного слова і звернутися до кирилиці (старослов’янської азбуки), то вийде:

  • Л – люди;
  • З – земля;
  • С – слово;
  • Д – добро;

тобто, люди, які живуть на землі, повинні нести словом Добро!

За таким принципом живуть і працюють всі партнери компанії. Таке побажання написано на кожному продукті. З таким привітанням ми виходимо на сцену на всіх заходах компанії. З таким благословенням ми звертаємося до всіх людей!